czwartek, 9 października 2014

Poduszkowa kolekcja

Witajcie!!!
 Właśnie przeglądałam zaprzyjaźnione blogi i natrafiłam (no nie całkiem przez przypadek) do negatyfffki ,a tam zabawa:

No cóż, coś własnie dla mnie. Polatałam, pozbierałam, poukładałam i zanim sięgnęłam po aparat mój piesek już się podusiami zajął.  Trudno, w moim domu pies jest zawsze dodatkiem do poduszki - takie w gratisie dodatkowe wyposażenie wnętrz!




Poduszeczek jest 17 - uwielbiam je! Uważam, że są podstawą dekoracji wnętrz. Często wystarczy zmienić poduszki, dodać jakiś kolorowy drobiazg w pomieszczeniu i mamy zupełnie odmieniony pokój.

Pozdrawiam Kasia


6 komentarzy:

  1. Kasiu to ja jeszcze proszę dodać link za pomocą InLinkz u mnie na blogu aby wszyscy mogli również zobaczyć twoją uroczą kolekcje:) Psiak ma teraz imponujące legiwisko!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz dużo poduszeczek i piesieczek sympatyczny też jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromna kolekcja poduszek:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw. Uwielbiam poduszki, ale one ciągle rozchodzą sie po mieszkaniu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponująca kolekcja, u mnie poduszki tylko do spania, ale kiedyś były i do ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, jesteście kochane! Dziękuję za wszystkie miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia