poniedziałek, 29 czerwca 2015

!!!Parapetówka!!!

Witajcie Kochani!

Biały domek oficjalnie został skończony, oddany do użytku i... przetestowany imprezowo.

Nie ma chyba nikogo bardziej krytycznego niż koleżanki z pracy...
Tak więc wszem i wobec ogłaszam: przyjechały, obejrzały, nachwaliły i... oczywiście opiły.
!!! Impreza udana, nawet baaardzo !!!
Strasznie lubię nasze spotkania czarownic - śmiechu co nie miara i inna perspektywa (bo nie w pracy).

Ale to nie wszystko!
Zobaczcie prezenty:
Aneta podarowała mi cudną donicę w kształcie filiżanki, a od pozostałych koleżanek dostałam komplet ślicznych lampionów.


W filiżnace rewelacyjnie wygląda czerwona begonia i drobna, biała bacopa.


Lampiony stoją przy największym oknie i wieczorem, z zapalonymi świeczkami wyglądają rewelacyjnie.




Fajne mam koleżanki, prawda????

 Jak impreza to obowiązkowo musiał być torcik - wisienki z bitą śmietaną i czekoladą.


Obecnie przygotowujemy stronę www naszego domku, który jest gotowy do przyjmowania wakacyjnych gości.
Narazie dodaliśmy ogłoszenie: www.olx.pl
 i czekamy...






pozdrawiam serdecznie
P.S.: Od jutra bedę nadrabiać zaległości na Waszych blogach.

Kasia

6 komentarzy:

  1. Kasiu gratuluję !! Pękny jest ten Twój domek , kiedyś jak dzieci były jeszcze małe często spędzalismy urlop w róznych domkach na Mazurach. Lubie ten rejon Polski.
    Wszystko piekne , czyściutkie i nowe. Myślę że będziesz miała chetnych gości, czego Ci zycze z całego serca. A może i ja kiedys się wybiorę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super masz domek. Ja również jestem na etapie wykańczania mojego ukochanego domku. Ale żeby się wprowadzić musze jeszcze zaczekać ze 2 lata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj
    gratuluję pięknego domku. Prezenty piękne.Koleżanki dobrze się zachowały ......:)
    pozdrawiam i duuuuuuuużo gości życzę. Pa pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zazdroszczę imprezy, kiedy to ja ostatnio gdzieś byłam .... piękny domek to piękne prezenty :))

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam mocno kciuki, ale jestem pewna, że goście będą zachwyceni

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczny ten Wasz domek, koniecznie podaj link do ogłoszenia jak już będzie w internecie :)
    Prezenty super, a ciasto mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia