środa, 3 lutego 2016

Wielki dzień...

Witajcie Kochani!!!!

Obchodzę małe - wielkie święto!
Mam dwa lata!!
1 lutego 2014 r.  zebrałam w sobie całą odwagę i... założyłam bloga.
Wiele się od tego czasu zmieniło...( oczywiście na plus!)
W wirtualnym świecie poznałam wielu wspaniałych ludzi - ogromnych pasjonatów i w dodatku szalenie zdolnych...i... bardzo pomocnych.
Mam nadzieję, że moja przygoda z blogowaniem będzie trwała baaardzo długo.

W związku z tym zapraszam wszystkich do świętowania.
Przygotowałam dla Was drobny upominek - zestaw składający się z:
-  4 sztuk etui na sztućce,
- sporych rozmiarów serca,
- dwóch zajączków wielkanocnych.
Wszystko oczywiście uszyłam sama w tonacji beżowo - kremowej.


Do zabawy zapraszam wszystkie osoby aktywnie prowadzące blogi:
- proszę  zgłosić chęć udziału w losowaniu umieszczając komentarz pod postem oraz umieścić powyższy baner na bocznym pasku swojego bloga
- jeśli masz ochotę zostać obserwatorem mojego bloga - serdecznie zapraszam, nie jest to jednak warunek konieczny do udziału w zabawie.

I dokładniejsze zdjęcia przygotowanych "cukierasków":









Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz zapraszam Was do zabawy!

Kasia

44 komentarze:

  1. Gratulacje urodzin bloga. Z przyjemnością wyciągam łapki po Twoje cukierasy. Banerek zabieram do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia GRATULACJE! dwa lata to już cos. I piękne rzeczy przygotowałaś na prezenty, niech cieszą oczęta i serca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem i ja, super upominki Kasiu i warte przygarnięcia, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy bloga :-)
    I ja ustawiam się w kolejce po te cudowności :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu najlepsze życzenia z okazji 2 urodzinek, życzę Ci aby Twój blog się nadal rozwijał a Tobie nieustającej weny twórczej. Jako że ja szyjąca jestem zostawiam te cukierasy dla innych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i chętnie dopisuję się do zabawy.
    Baner zabieram, a pozdrowienia zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauroczyłam się w zajączkach... :) I oszalała bym gdybym nie brała udziału w candy! Banerek już wisi... o tu ----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakie śliczności a te zajączki jakie fantastyczne. Z ogromną chęcią się zapisuję za Twoje candy. Gratuluję 2 lat i życze Ci ich jeszcze wielu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, gratuluję rocznicy i życzę wielu wielu fantastycznych pomysłów i tego, żebyś mogła nam je pokazywać:) Spełnienia marzeń:)
    Z wielką checią dołączę do kolejki, śliczne cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjmij najlepsze życzenia urodzinowe od niewiele starszej koleżanki blogowianki. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy! Przepiękne rzeczy przygotowałaś : ) Z przyjemnością dopisuję się do listy i oczywiście zostaję na dłużej - pięknie tutaj : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie Gratulacje :)

    Chętnie wezmę udział w zabawie :) baner już wieszam na blogu :) http://kamira90.blogspot.com
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję dwóch blogowych lat :) Z chęcią zgłaszam się do zabawy, cudne prezenciki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje kolejnej rocznicy , życzę wytrwałości w blogowym świecie. Zgłaszam się do zabawy, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z gratulacjami ustawiam się w kolejce po te pyszności :)

    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje ; ) i ja chętnie ustawię się w kolejce ; ) a i zapraszam do mojej zabawy ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cud i miód. Uwielbiam szyjątka, dlatego ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale, to wszystko jest fajniutkie :).
    Może dzięki Tobie będę mieć nowy akcent w mieszkaniu na Wielkanoc ;).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie śliczności!!:) Przyłączam się do kolejki po nie:) Serdecznie gratuluję rocznicy!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szycie (i wszelkie dzierganie) to nie moja bajka. Antytalent jestem. Dlatego spróbuję szcześcia w Twoim candy. A nóż nagrody trafią do mnie...
    Baner dodałam: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję urodzin bloga.
    Wpisuję się do kolejki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wybacz Kasiu, że tak ,,na dzień dobry,, po cukierasy Twoje łapki wyciągam, ale nie mogłam się oprzeć zajączkom Twoim:)
    Gratuluję URODZIN i życzę kolejnych wspaniałych roczków w blogosferze! Szycie kusi mnie od dawna, ale jakoś ciężko mi tą sztukę przyswoić, dlatego podziwiam szyjątka innych. To też kiedy zobaczyłam Twoje candy...biegusiem w ogonku się ustawiłam :)
    Cieplutko pozdrawiam :) Bea

    p.s. banerek Twój już u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te króliczki ,a i reszta prezencików zacnie się prezentuje , więc i ja nieśmiało się zapisuję :) Gratuluję 2 lat i życzę kolejnych inspiracji .Pozdrawiam ,Zabieram banerek do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne nagrody:) ustawiam się po nie w kolejce do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy pisania bloga. Życzę wielu twórczych chwil z nim spędzonych. Przyłączam się do candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Serdeczne życzenia, kolejnych pięknych rocznic i wielu twórczych pomysłów :)
    Pozdrawiam serdecznie i staję w kolejce po piękne prezenty :)
    www.kulskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje :-). Zapisuję się i ja szczególnie po te zajączki :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  28. Kasiu ja bardzo chetnie dołacze do takiego fajnego candy. a te etiu na sztucce- mardzylam o takowych

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyjmij proszę i moje gratulacje :-)
    Z chęcią wezmę udział w zabawie. Banerek już u nie,
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję rocznicy (rok starsza jestem :):))Powodzenia na dalsze. Te zające są takie milusińskie, że nie mogę - muszę się zapisać, muszę:)Banerek oczywiście umieszczam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Etui na sztućce, ciekawa sprawa. Zgłaszam się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję! I kolejny owocnych lat życzę :))
    Przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cuda rozdajesz więc bardzo chętnie zapisuję się do zabawy:0 w wolnej chwili zapraszam do mnie;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluje urodzin :) ja można powiedzieć stawiam dopiero pierwsze kroki :) chętnie zapisuje się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. kochana z okazji drugiej rocznicy życzę Ci dużo weny na kolejny rok, żeby wena Cię nie opuszczała, znalezienia czterolistnej koniczyny aby Ci szczęście przyniosła, złotej rybki aby spełniła Twoje 3 największe życzenia i duuuuuuuuuuuuuużo uśmiechu!!!

    z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję tej rocznicy , trafiłam do ciebie przez przypadek i pewnie tu będę zaglądać , więc przyjmij mnie na to candy http;tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam! Gratulacje z okazji rocznicy. Chciałabym u Ciebie zostać na dłużej, bo robisz cudeńka. Twój baner już u mnie jest: cytrulina.blogspot.com
    Ja dopiero zaczynam przygodę, ale obserwuję Cię od dawna.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Sama szyć nie potrafię, więc chętnie stanę w kolejce po takie cudeńka :) Cieszę się, że trafiłam na twój blog, śliczne rzeczy robisz :) Gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  39. gratulacje :) i ja ustawię się po te śliczności w kolejce, szczególnie że są w moich ulubionych kolorach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. ja chcę! ja chcę! Oczywiście zgłaszam się!! Ufff zdążyłam :D może ten 29 lutego będzie dla mnie szczęśliwy :) Baner umieściłam na www.uszyjemy.blogspot.com oraz zaobserwowałam jako Uszyjemy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia