piątek, 2 grudnia 2016

Bombki

Witajcie!

Jestem urobiona po pachy, a lista zaległości wcale się nie zmniejsza.
No cóż... czasem tak bywa, nie ma się co tłumaczyć tylko pomalutku wyhamować...

Jakiś czas temu zaproponowałam Ani wymiankę bombek.
Strasznie podobają mi się bombki, które Ona tworzy.
Ja przygotowałam bombki szydełkowe, które pokazywałam TUTAJ.

Ale naprawdę niechcący zrobiłam Ani ogromną przykrość, ponieważ od razu nie odezwałam się, gdy jej przesyłka dotarła do mnie.
Ania pomyślała, że nie jestem zadowolona.

NO ALE JAK MOŻNA BYĆ NIEZADOWOLONYM Z TAKICH ŚLICZNOŚĆ????

Aniu, jeszcze raz przepraszam - BOMBECZKI SĄ PIĘKNE!

Zobaczcie moje prezenty.





pozdrawiam serdecznie 
Kasia

4 komentarze:

  1. Miałam chwilę zwątpienia przyznają, tym bardziej że i je nie była do końca zadowolona z tych bombek . Ale Kasiu cieszę się ogromnie, że spełniły Twoje oczekiwania.
    Pozdrawiam i dziękuję za wymiankę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania to nasz zdolniacha i nie dziwie się że Bombeczki znalazły uznanie u CIebie Kasiu :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu nasza Anulka śliczne bombeczki Ci zrobiła,będziesz mieć po niej wspaniałą pamiątkę .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te bombeczki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia